| | | Szanowny Kliencie, | | | Z powodu zaległości w płatnościach, korzystanie z usługi internetowej jest obecnie niemożliwe. | | | | | | Co dalej? Po kliknięciu zaloguj się do serwisu Moje UPC, a następnie: - wybierz opcję „Zapłać" przy kwocie salda na stronie głównej
- wybierz dogodny dla Ciebie rodzaj płatności (przelew bankowy, BLIK, karta płatnicza)
- potwierdź płatność i gotowe.
To najszybszy sposób spłaty zadłużenia. Twoja usługa zostanie aktywowana już w ciągu 3 godzin od zlecenia przelewu! Zadłużenie możesz również spłacić: - standardowym przelewem bankowym – aktywacja usługi nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od zlecenia przelewu,
- za pośrednictwem sieci Moje Rachunki – aktywacja usługi zostanie dokonana w ciągu 4 dni roboczych od zlecenia płatności.
W każdej chwili możesz sprawdzić swoje saldo oraz ostatnią wpłatę poprzez Asystenta Kontaktu. | | | Jeśli dokonałeś płatności, a usługa internetowa wciąż nie jest dostępna: - Odłącz modem od prądu i podłącz go ponownie.
- W używanej przeglądarce usuń historię odwiedzanych stron włącznie z plikami tymczasowymi.
| | | | |