Logo
 


Szanowny Kliencie,
 
 
Z powodu zaległości w płatnościach, korzystanie z usługi internetowej jest
obecnie niemożliwe.
 
 
Zapłać rachunek online
 
 
 
Co dalej?

Po kliknięciu zaloguj się do serwisu Moje UPC, a następnie:
  • wybierz opcję „Zapłać" przy kwocie salda na stronie głównej
  • wybierz dogodny dla Ciebie rodzaj płatności (przelew bankowy, BLIK, karta płatnicza)
  • potwierdź płatność i gotowe.

To najszybszy sposób spłaty zadłużenia. Twoja usługa zostanie aktywowana już w ciągu 3 godzin od zlecenia przelewu!

Zadłużenie możesz również spłacić:
  • standardowym przelewem bankowym – aktywacja usługi nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od zlecenia przelewu,
  • za pośrednictwem sieci Moje Rachunki – aktywacja usługi zostanie dokonana w ciągu 4 dni roboczych od zlecenia płatności.
W każdej chwili możesz sprawdzić swoje saldo oraz ostatnią wpłatę poprzez Asystenta Kontaktu.
 
 
Jeśli dokonałeś płatności, a usługa internetowa wciąż nie jest dostępna:
  1. Odłącz modem od prądu i podłącz go ponownie.
  2. W używanej przeglądarce usuń historię odwiedzanych stron włącznie z plikami tymczasowymi.