Szanowny Kliencie,

 
Informujemy, że Twoja usługa została zablokowana
z powodu zaległości w płatnościach.
 

Ważne informacje:

  • Przywrócenie działania usługi internetowej nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie UPC Polska.
  • Prosimy o jak najszybszą spłatę zadłużenia i informujemy, że termin aktywacji usługi zależy od wybranej metody płatności:
    • e-platnosci – aktywacja usługi maksymalnie do 24 godzin,
    • przelew bankowy – aktywacja usługi maksymalnie do 3 dni roboczych,
    • sieć Moje Rachunki – aktywacja usługi maksymalnie do 4 dni roboczych,
    • inna metoda płatności – termin aktywacji zależny od operatora obsługującego wpłaty.

Uwaga: W przypadku pytań dotyczących m.in. odblokowania usługi w celu dokonania e-płatności prosimy o kontakt z Działem Windykacji dostępnym w dni robocze w godzinach 9:00 – 21:00 pod numerem 32 49 49 467.

 

Co zrobić, jeśli usługa nadal nie działa, chociaż została odblokowana?

  1. Odłącz modem od prądu i ponownie podłącz.
  2. Usuń w używanej przeglądarce historię odwiedzanych stron, włącznie z plikami tymczasowymi.