Szanowny Kliencie,

 

Z powodu zaległości w płatnościach, korzystanie z usługi internetowej jest obecnie niemożliwe.

Zapłać poprzez Moje UPC

 

 

 

Co dalej?

Po kliknięciu w przycisk zaloguj się do serwisu Moje UPC, wybierz opcję „Zapłać" przy kwocie salda na stronie głównej i dokonaj płatności przy użyciu karty lub logując się do swojego banku. To najszybszy sposób spłaty zadłużenia. Twoja usługa zostanie aktywowana już w ciągu 3 godzin od zlecenia przelewu!

Zadłużenie możesz również spłacić:

  • standardowym przelewem bankowym – aktywacja usługi nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od zlecenia przelewu,
  • za pośrednictwem sieci Moje Rachunki – aktywacja usługi zostanie dokonana w ciągu 4 dni roboczych od zlecenia płatności.

W każdej chwili możesz sprawdzić swoje saldo oraz ostatnią wpłatę poprzez Asystenta Kontaktu.

Masz pytania?

Skontaktuj się z Działem Windykacji pod numerem 32 49 49 467. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze w godz. 9:00 - 21:00.

 

Jeśli dokonałeś płatności, a usługa internetowa wciąż nie jest dostępna:

  1. Odłącz modem od prądu i podłącz go ponownie.
  2. W używanej przeglądarce usuń historię odwiedzanych stron włącznie z plikami tymczasowymi.